Rosa de abril

Hai mellor maneira de comezar este mes de abril que con versos de Rosalía de Castro e música de Andrés Gaos nas voces de nenos e nenas de toda Galiza? Claro que non!

Aquí temos esta linda versión na que participaron os e as pequecoristas do noso conservatorio na primeira edición de “No Bico un cantar, nenos e nenas  cantan a Rosalía”, organizada polo Consello da Cultura Galega, no marco da celebración do 150 aniversario da edición de “ Cantares gallegos”.


Aquel 7 de xuño de 2013 máis de cincocentos nenos e nenas cantaban a Rosalía en Bonaval, a nosa emoción ao escoitalos anos despois é igual ou maior que aquel día.


Feliz comezo de abril con esta xoia do noso patrimonio poético-musical!


Rosa de abril 
Nasin cando as prantas nasen,
no mes das froles nasín,
nunha alborada mainiña,
nunha alborada de abril.

Por eso me chaman Rosa,
mais a do triste sorrir,
con espiñas para todos,
sin ningunha para ti.

Desque te quixen, ingrato,
todo acabóu para min,
que eras ti para min todo,
miña groria e meu vivir.

¿De qué, pois, te queixas, Mauro?
¿De qué, pois, te queixas, di,
cando sabes que morrera
por te contemplar felís?

O meu corasón che mando
cunha chave para o abrir.
Nin eu teño máis que darche,
nin ti máis que me pedir.

Rosalía de Castro







Comentarios

Publicacións populares deste blog

17 de maio. Himno galego

Carvalho Calero no mundo enteiro

Adiós ríos adiós fontes dende o Xan Viaño